ZEHUI

nutizie

A funzione specifica di l'ossidu di magnesiu in a batteria di lithium

L'elettrodu di carbone di vetru fattu da nano ossidu hà una varietà di caratteristiche, cum'è una bona stabilità di e batterie, alta conductività, alta purità, senza gasu in l'Essence di l'elettrodu.A rigenerazione di a superficia faciule, u putenziale di l'idrogenu è l'ossigenu chjucu, u prezzu di prezzu, etc. Tuttavia, questi sò più giniralmenti dettu, allora chì sò l'effetti specifichi di l'ossidu di magnesiu in batterie di lithium?

Prima di tuttu, sceglite un diametru di 10-100 g/L di diametru di 10-100 g/L trà 0,05-10 μm di TiO2, SiO2, Cr2O3, ZrO2, CeO2, Fe2O3, BaSO, MgO, particelle solubili, ecc.i materiali fatti cum'è ioni di litiu anu e caratteristiche di una bona efficienza di carica è di scaricamentu, capacità più altu, è un rendimentu circulatori stabile.

In siconda, u materiale pusitivu di a bateria di lithium, l'ossidu di nano-magneziu cum'è un dopantu conduttivu, genera fosfatatu di manganese di ferru di litio dopatu di magnesiu per ragioni di fissazione, è più forma una nanostruttura di u materiale di l'elettrodu pusitivu.A so capacità di scaricamentu attuale righjunghji 240mAh / g.Stu novu tipu di materiale elettrodu pusitivu hà e caratteristiche di alta energia, sicurità, è prezzi bassu.Hè adattatu per batterie di lithium-ion liquidu è colloidali, polimeri chjuchi è mediu, in particulare per batterie d'alta putenza.

Allora, a capacità è u rendiment di u ciclu di a bateria di lithium spinel manganate sò stati ottimizzati.In l'elettrolitu di a bateria di lithium ion with spinel lithium manganate cum'è materiale pusitivu, l'ossidu di nano-magnesium hè aghjuntu cum'è diacidifier per sguassà l'acidu, a quantità di l'aghjunzione hè 0,5-20% di u pesu di l'elettrolitu.Deacidizing the electrolyte, u cuntenutu di l'acidu liberu HF in l'elettrolitu hè ridutta à menu di 20ppm, chì riduce a dissoluzione di HF à LiMn2O4, è migliurà a capacità è u rendiment di u ciclu di LiMn2O4.

Infine, in u primu passu, l'ossidu di magnesiu nano cum'è un regulatore di pH hè mischju cù una suluzione alcalina è una soluzione ammoniaca cum'è agenti cumplessi, è aghjuntu à una soluzione aquosa mista chì cuntene sali di cobalt è nickel per coprecipità l'idrossidi cumplessi Ni-CO. .

U sicondu passu hè di aghjunghje l'idrossidu di lithium à l'idrossidu compositu Ni-CO, è a mistura di trattamentu riscaldante à 280-420 ° C.

In u terzu passu, u pruduttu generatu in u sicondu passu hè trattatu cù calore in l'ambiente di 650-750 ° C, chì hè in relazione cù u tempu di co-precipitazione.A dimensione media di particella di l'ossidu di compositu di litiu diminuisce o a densità di massa aumenta in cunseguenza.Quandu l'ossidu compositu di lithium hè adupratu cum'è materiale attivu di l'anodu, una batteria secondaria di ioni di litio d'alta capacità pò esse acquistata, è a quantità attuale di l'ossidu di magnesiu hè sottumessu à a formula specifica.


Tempu di post: 10-Jan-2023