ZEHUI

nutizie

2023.02.02 U rolu è a prospettiva di l'oxidu di magnesiu in u catalizzatore di petroliu:

U catalizzatore di petroliu hè una materia prima impurtante necessaria da l'industria di raffinazione di petroliu.U sviluppu di l'industria di l'ossidu di magnesiu hè strettamente ligatu à u sviluppu di l'industria di raffinazione di l'oliu.A cumpagnia di magnesiu Zehui crede chì a carenza di risorse di pitroliu è u scossa di u prezzu di u petroliu crudu purtarà una grande garanzia di materia prima è a pressione di i costi à a nostra industria petrochimica.Per quessa, l'industria petrochimica hà bisognu di sviluppà a tecnulugia di trasfurmazioni prufonda di u petroliu crudu è di l'oliu pisanti, è migliurà u tassu d'utilizazione di risorse, chì mette in avanti esigenze più strette per u catalizzatore di petroliu.Cum'è una di e materie prime di u catalizzatore di pitroliu, u requisitu di l'oxidu di magnesiu hè più è più strettu à a so particularità.

L'ossidu di magnesiu hè un tipu di materiale chimicu di prutezzione di l'ambiente, applicatu in u catalizzatore di pitroliu hà un rolu assai bonu, u catalizzatore di petroliu per i requisiti di qualità di l'ossidu di magnesiu sò assai stretti, l'ossidu di magnesiu in quale u rolu principale hè u seguitu:

1. A funzione principale di catalyseur di petroleum cù oxidu di magnesiu hè di pusà direttamente cum'è catalyseur o traspurtadore catalyseur.

2. Aghjunghjendu una quantità approprita di ossidu di magnesiu à u trasportatore di catalyseur hè favurèvule à migliurà a prestazione di adsorption di u catalyseur, accelerà a rata di adsorption, riducendu efficacemente a mutazione di catalyseur di petroliu è migliurà a stabilità di u catalyseur.

3. L'ossidu di magnesiu hè una sustanza alkalina, appiicata à i catalizzatori di petroleum pò riduce in modu efficace l'acidità di a superficia di u trasportatore, chì hè favurèvule à prumove l'adsorption di sustanzi acidi nantu à u catalyseur.

4. Oxidu di magnesiu hà una certa interazzione acqua, quandu u cuntenutu di l'ossidu di magnesiu trapassa un certu intervallu, serà backfire, serà debilitatu u rendiment di adsorption, per quessa ùn hè micca u più altu u cuntenutu di l'ossidu di magnesiu u megliu.

U catalizzatore di petroliu hè una tecnulugia chjave per realizà a trasfurmazioni efficiente è l'utilizazione pulita di u petroliu crudu in l'industria di raffinazione di petroliu, è hè una materia prima impurtante necessaria per a produzzione di l'industria di raffinazione di petroliu.In u futuru, a produzzione di prudutti chimichi d'alta qualità, di alta qualità è di prutezzione di l'ambiente serà u focu di u sviluppu di l'industria cinese di catalizzatori di petroliu.


Tempu di Postu: Feb-04-2023