ZEHUI

nutizie

A funzione di l'ossidu di magnesiu in u prucessu di raffinazione di cobalt

U cobalt hè un metale assai versatile, è ci sò generalmente duie manere di estrattà da i minerali di nickel-cobalt, sia per smelting à u focu sia per smelting umitu.A fusione umida hè stata largamente usata in l'ultimi anni per via di i so vantaghji di cunsumu d'energia bassu, menu contaminazione è prutezzione di l'ambiente, in particulare l'ossidu di magnesiu attivu ghjoca un rolu indispensabile in a raffinazione di cobalt.

Dui fasi di u prucessu di affondamentu di cobalt:

  1. Prima tappa di cobalt sinking: aghjunghje l'ossidu di magnesiu cun una cuncentrazione di circa 10% à u cobalt, cuntrolla u valore di PH, è reagisce per circa quattru ore.Dopu chì a reazzione hè cumpleta, u solidu è u liquidu sò siparati per ottene prudutti d'idrossidu di cobalt è liquidu di cobalt sinking.
  2. Second stage cobalt sinking: Add latte di calce à a suluzione di sedimentazione di cobalt, cuntrolla u valore di PH, è cuntinueghja a reazzione di sedimentazione di cobalt per una à duie ore.Dopu chì a reazzione hè cumpleta, u solidu è u liquidu sò siparati per ottene a seconda tappa di scorie di sedimentazione di cobalt è suluzione di sedimentazione di cobalt.A suluzione di sedimentazione di cobalt hè scaricata dopu chì u trattamentu hè à u standard.

I vantaghji di l'estrazione di cobalt da l'ossidu di magnesiu:

U prucessu di estrazione di cobalt d'ossidu di magnesiu attivatu hè un metudu efficace per ricuperà u cobalt da u minerale di cobalt di bassa qualità.L'idrossidu di cobalt qualificatu hè ottenutu da u prucessu di sedimentazione di cobalt in dui fasi, chì rializeghja l'utilizazione di risorse di minerale di cobalt di bassa qualità.In cunfrontu cù a tecnulugia esistente, u prucessu di estrazione di cobalt di ossidu di magnesiu attivatu hà i seguenti vantaghji:

  1. A cumminazzioni di scoria di cobalt di a seconda tappa è u minerale di cobalt di bassa qualità di terra fina pò salvà u costu di l'agenti di rimozione di ferru è ricuperà u cobalt in u cobalt slag di seconda tappa.Per d 'altra banda, a maiò parte di l'acidu carbonicu in u minerale di cobalt di bassa qualità hè cunsumata in anticipu, chì riduce assai a quantità di l'acidu sulfuricu quandu a scoria neutralizzante di eliminazione di ferru torna à u primu passu di a lixiviazione di cobalt.
  2. L'usu di a rimozione di manganese oxidante speciale, verde, prutezzione di l'ambiente, alta efficienza di eliminazione di manganese è ùn affetterà micca a qualità di i prudutti di l'idrossidu di cobalt.
  3. 3.A linea di pruduzzione furmata da u prucessu di estrazione di cobalt d'ossidu di magnesiu attivu hà vantaghji di u funziunamentu simplice, una forte adattabilità, una ricuperazione alta di cobalt, una bona qualità di produttu di cobalt, un costu di produzzione bassu è una prutezzione ambientale, chì ponu furnisce un spaziu largu per u sviluppu di low- minerale di cobalt di qualità in casa è à l'esteru.

Postu tempu: Feb-09-2023