ZEHUI

nutizie

Pruprietà di l'idrossidu di magnesiu è e so applicazioni in parechji campi

Idrossidu di magnesiu

Idrossidu di magnesiu, a formula chimica Mg (OH) 2, hè una sustanza inorganica, polvere amorfa bianca o cristallo colonnare esagonale incolore, solubile in solu suluzione di l'acidu diluitu è ​​ammoniu, quasi insolubile in acqua, a parte soluble in acqua hè completamente ionizzata, a suluzione acquosa hè debbule. alkaline.

L'idrossidu di magnesiu hè largamente utilizatu in parechji campi.Havi proprietà alkaline eccellenti, cusì mostra boni risultati in u trattamentu di sustanzi acidi cum'è diossidu di carbonu.Questu fa l'idrossidu di magnesiu una sustanza impurtante in u campu di a prutezzione di l'ambiente, chì hè largamente usata in a neutralizazione di sustanzi acidi, u trattamentu di l'acqua residuale, a desulfurizazione di gas di fume è cusì.

Idrossidu di magnesiuhè u cumpunente principale di brucite naturali, chì pò esse usatu per fà u zuccheru è l'oxidu di magnesiu.Perchè l'idrossidu di magnesiu hè abbundante in a natura, è e so proprietà chimiche sò simili à l'aluminiu, l'utilizatori cuminciaru à utilizà l'idrossidu di magnesiu per rimpiazzà u clorur d'aluminiu per i prudutti desodoranti.

L'idrossidu di magnesiu hè ancu un agentu analiticu cumuni.Hè un bon agenti alkalinizante è anticoagulante, chì ponu impedisce l'erosione di certi acidi nantu à i cuntenituri di vetru.In l'industria farmaceutica, l'idrossidu di magnesiu hè ancu usatu cum'è un filler è un antiacid.

Inoltre, l'idrossidu di magnesiu hè ancu largamente utilizatu in a custruzzione, plastica, gomma, rivestimenti è altri campi.Si pò ièssiri usatu comu na flame retardant, materiale refrattari, accelerator vulcanization gomma, etc.

In generale, l'idrossidu di magnesiu hè un tipu di sustanza inorganica cù un largu valore d'applicazione, è e so proprietà fisiche è chimiche uniche u facenu largamente utilizatu in parechji campi.Cù u sviluppu di a scienza è a tecnulugia, u campu di applicazione di l'idrossidu di magnesiu hà da cuntinuà à espansione, purtendu più comodità è benefici à a produzzione umana è a vita.

I prudutti cunnessi


Tempu di Postu: 22-Settembre-2023