ZEHUI

nutizie

Applicazione industriale di l'idrossidu di magnesiu

Applicazione industriale di l'idrossidu di magnesiu

1. L'idrossidu di magnesiu hè un excelente retardante di fiamma per i prudutti di plastica è di gomma.In quantu à a prutezzione di l'ambiente, cum'è un desulfurizer di gas di fume, pò rimpiazzà a soda caustica è a calce cum'è neutralizzante di l'acidu chì cuntene l'acqua residuale.Hè ancu utilizatu com'è additivu d'oliu per prevene a corrosione è a desulfurizazione.Inoltre, pò ancu esse usatu in l'industria di l'elettronica, a medicina, a raffinazione di zuccaru, cum'è materiali d'insulazione è a fabricazione di altri prudutti di sali di magnesiu.

2. Idrossidu di magnesiu buffer prestazione, reattività, putenza di adsorption, rendiment di descomposizione termale sò eccellenti, pò ièssiri usatu comu materiali chimichi è intermediate, ma dinù un green retardant flame è additivi usatu in gomma, plastica, fibre è resine è altri materiali polimeru industria.L'idrossidu di magnesiu in u campu di a prutezzione di l'ambiente hè principalmente utilizatu com'è ritardante di fiamma, agenti di trattamentu d'acqua residuale àcida, agenti di rimozione di metalli pesanti, agenti di desulfurizazione di gas di fume è cusì.

3. U pruduttu pò esse usatu cum'è un ritardante di fiamma o un filler retardant di fiamma aghjuntu à u polietilene, u polipropilene, u polistirene è a resina ABS, hà un bonu ritardante di fiamma è un effettu di eliminazione di u fumu, a quantità additiva hè di 40 à 20 parte.In ogni casu, hè necessariu di utilizà surfactants anionicu per trattà a superficia di e particeddi, chì ponu utilizà sali di metallu alkali avanzati di l'acidu grassu di pocu prezzu o sulfati alkyl è surfactants anionicu maleate sulfonati, a quantità hè di circa 3%.U pruduttu hè ancu usatu in a fabricazione di sali di magnesiu, raffinazione di zuccaru, industria farmaceutica, industria chimica di ogni ghjornu è cusì.

4. L'idrossidu di magnesiu hè un novu tipu di ritardante di fiamma chinu, chì libera l'acqua ligata quandu hè riscaldata è decomposta, assorbe una grande quantità di calore latente per riduce a temperatura di a superficia di u materiale sinteticu chì hè pienu in a fiamma, è hà. l'effettu di inibisce a descomposizione di polimeru è di rinfriscà u gasu inflammable generatu.L'oxidu di magnesiu decompostu hè un bonu materiale refrattariu, chì pò ancu aiutà à migliurà a resistenza di u focu di u materiale sinteticu, è u vapore d'acqua liberatu da questu pò ancu esse usatu cum'è suppressant di fumu.L'idrossidu di magnesiu hè ricunnisciutu cum'è un eccellente ritardante di fiamma cù ritardante di fiamma, suppressione di fumu è funzioni di riempimentu in l'industria di gomma è plastica.

Ampiamente utilizatu in gomma, chimica, materiali di costruzione, plastica è elettronica, poliester insaturatu è pittura, rivestimenti è altri materiali polimeri.In particulare per u tessulu rivestitu di u duct minera, u cinturione di trasportu di u nucleu di PVC interu, u bordu d'aluminiu-plastica ritardante di fiamma, a tela ignifuga, u filu di PVC è u materiale di cable, guaina di cavi minera, accessori per cavi, ritardante di fiamma, fume è antistaticu, ponu rimpiazzà l'idrossidu d'aluminiu, cù un eccellente effettu retardante di fiamma.In cunfrontu cù i ritardanti di fiamma inorganici simili, l'idrossidu di magnesiu hà un megliu effettu di suppressione di fumu.

L'idrossidu di magnesiu ùn hà micca emissioni dannusu durante a produzzione, l'usu è i rifiuti, è pò ancu neutralizà i gasi acidi è corrosivi pruduciuti durante a combustione.Quandu s'utilice solu, a dosa hè generalmente da 40% à 60%.Havi una bona cumpatibilità cù a resina di sustrato, hè un eccellente ritardante di fiamma per a resina termoplastica è i prudutti di gomma, è hè spessu usata cum'è un additivu ritardante di fiamma o un ritardante di fiamma in adesivi.A quantità di riferimentu hè 40 ~ 200.In l'industria, hè utilizatu in a fabricazione di sali di magnesiu, ossidu di magnesiu attivu, farmaceutica, ceramica fina, materiali d'insulazione termale, raffinazione di zuccheru, agenti di desulfurazione di gas di fume, additivi anti-corrosione d'oliu, neutralizzante d'acqua residuale àcida, vetru di tubu di stampa di culore TV. rivestimentu.

5. U pruduttu hè ancu usatu in a fabricazione di u sali di magnesiu, a raffinazione di u zuccheru, l'industria farmaceutica, l'industria chimica di ogni ghjornu, etc. À u listessu tempu, u vapore d'acqua emessu da ellu pò ancu esse usatu cum'è suppressant di fumu.L'idrossidu di magnesiu hè un eccellente ritardante di fiamma in l'industria di gomma è plastica cù trè funzioni di ritardante di fiamma, suppressione di fumu è riempimentu.

6. A sospensjoni di latti di l'idrossidu di magnesiu hè aduprata in a medicina cum'è un agentu d'acidu è un laxative.

I prudutti cunnessi


Tempu di post: 14-Sep-2023